Yılbaşında e-Ticaret Kazancınızı Katlamanın Püf Noktaları

Yilbasinda e Ticaret Kazancinizi Katlamanin Puf Noktalari

İyi planlanmış bir online satış kampanyası ile şirketler ürünlerini dünyanın her köşesine ulaştırabilir ve hatta daha fazla tercih edilebilir hale gelebilirken satışlarını artırabilir. Verizon’un Tatil Perakende Endeksi verilerine göre, hem yılbaşı gecesi hem de yılbaşı günü online alışveriş için e-ticaret sitelerine yapılan ziyaretler her geçen sene artış göstermektedir. Analistler bu artışı perakendecilerin teşvikleri, promosyonlar, indirim ve kampanyalar, hatta tüketicileri evlerinden rahatlıkla online satın alma yapmaya teşvik eden hızlı ve güvenli alışveriş sunan ödeme hizmetleri de dahil olmak üzere bir dizi faktöre bağlıyor. Örneğin e-ticaret siteleri tarafından düzenlenen “Ücretsiz Kargo Günü” promosyonu tüketicilerin büyük ilgisini çekmektedir. Peki kazancınızı katlamanın püf noktaları nelerdir?

Yılbaşına Özel Ürünler Oluşturun

“Yeni yıl, yeni ben” fikri veya yeni yıl kararları sadece bireyler için geçerli değildir. E-ticaret mağazanız için bunu yeni ürünlerinizi tanıtmanın bir yolu olarak kendi yararınıza kullanabilirsiniz. Yeni bir ürünü piyasaya sürmek için en uygun zamanın ne zaman olduğundan tam olarak emin değilseniz bunu bir yeni yıl teması ile yeni yılda yapmayı düşünün. Müşterilerinize yeni yıla pratik, zevkli ya da ihtiyaca yönelik ürünlerle başlamanın nasıl yardımcı olacağını vurgulayabilirsiniz. Örneğin herkesin yeni bir yıla başlarken aldığı en popüler kararlardan yararlanabilirsiniz. Müşterilerinizin 2023 hedeflerine ulaşmalarına yardımcı olacak ürünlerinizi tanıtın. Yeni yıl fikirleri pazarlama dünyasında oldukça faydalıdır çünkü insanlar yeni yıl için aldıkları kararları gerçekleştirmelerine yardımcı olacak ürünlere yönelik harcama yapacaklardır.

Yılbaşına Özel İndirimler

Yeni bir yıla girerken hem sevdiklerimiz hem de kendimiz için en iyi hediyeyi seçmek önemlidir. Bir yeni yıl promosyonu ile satışları artırmanın ve marka bilinirliği oluşturmanın pek çok yolu vardır. İstediğiniz türde bir satış veya promosyon gerçekleştirebilirsiniz. Yılbaşı indirimleri hem hediye alışverişleri hem de tüketicilerin kendilerine almak istedikleri ürünü daha uygun bir fiyata alabilmeleri için tüketicilere sunulan en iyi fırsatlardandır. Bu indirimler sayesinde tüketiciler uzun zamandır almak istediklerini çok daha uygun fiyata almanın mutluluğunu yaşarken ekonomik olarak da daha fazla tasarruf edebiliyorlar. Müşterilerin kaçıramayacağı fırsatlar ve promosyonlar sunarak yılbaşı sezonunu sonuna kadar sürdürebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Müşterilerinize İndirimi Duyurun

Yılbaşı için uyguladığınız indirimler ve kampanyalar için çeşitli sosyal medya ve online pazarlama kanallarında pazarlamaya başlamayı unutmayın. Birden fazla pazarlama kanalının kullanılması daha kapsamlı bir pazarlama kampanyası yaratır. Oluşturduğunuz diğer promosyonlarda olduğu gibi, yeni yıl pazarlama kampanyalarınıza da ilgi harekete geçiren söylemler katın. Ay boyunca sürecek indirimleri “Kaçırmayın” veya “Sınırlı süre” gibi ifadeler kullanarak kampanyanızı duyurmak tüketicileri satın almaya yönlendiren önemli söylemlerdir. Ya da web sitenize bir geri sayım sayacı ekleyin. Sonlanma zamanını bu tip ilgi çekici metotlarla paylaştığınız kampanyalarınızda tüketicilerin promosyonunuzdan yararlanma olasılığı daha yüksek olacaktır.

Sanal POS’unuzu Entegre Edin

Müşteri deneyimi e-ticaret için önemli hale geldikçe, ödeme hizmetleri de işletmeler ve tüketiciler arasında daha hızlı ve daha güvenli çözümler ve etkileşimler sağlamak için gelişmektedir. Sanal POS, herhangi bir banka havalesi ödemesinden çok daha hızlıdır. Ayrıca Sanal POS çözümü, sizi e-ticaret sitenizin ödemeleri için bankalarla tek tek finansal anlaşma yapma yükünden kurtardığı gibi, kolay bir entegrasyonla bir çok bankanın kartı üzerinden ve alternatif ödeme yöntemleri ile ödeme almanıza imkan tanıyan esnek bir altyapı sunar. 

Potansiyel müşterileri çekmek ve satın aldıkları ürünler için ödeme yaparken kendilerini güvende hissetmelerini sağlamak için ideal bir araçtır. Sanal POS ve 3D Secure sistemlerini kullanan e-ticaret firmaları daha başarılı olacaktır. Çünkü tüketiciler güvenmedikleri bir yerden alışveriş yapmak istemezler. Ayrıca, Sanal POS ile alışveriş daha kolay ve hızlı olduğu için tüketicilerin ödemeyi tamamlayıp tamamlamama konusunda tereddüt etmelerine gerek kalmıyor. Doğru e-ödeme çözümlerini seçmek çoğu zaman e-ticarette işinizin başarısını belirleyebilir.

Linkle Ödeme Kolaylığı Sunun

Ödeme adımı satış kanallarınızda önemli bir adımdır çünkü işletmenizin tüm amacı olan dönüşüm bu aşamada gerçekleşir. Ödeme aldığınız yer burasıdır ve ziyaretçiler nihayet müşterileriniz haline gelir. Bu adımda satış fırsatlarını artırmak için müşterilerinizin satın alma deneyimini mümkün olduğunca zahmetsiz hale getirmek çok önemlidir. Bu nedenle e-ticaret mağazanızda basit, güvenli ve çeşitli ödeme yöntemleri sunmalısınız. Bu anlamda Link ile Ödeme sistemi, e-ticarette çevrimiçi satış sürecini kolaylaştırmak söz konusu olduğunda en etkili seçeneklerden biridir. Link ile Ödeme, müşterinin çok daha hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapması için kolaylık sağlamaktadır.