Paratika'dan Haberler
buradan takip edebilirsiniz


Cross-border instant payments will also grow as businesses expand their global operations, says Burak Kutlu from Istanbul-based Payten Teknoloji A.S., a winner of a BAI innovation award for 2022. Another top priority for businesses in 2023 will be data privacy and cybersecurity to fight back against fraud that is evolving with increased digitalization.“Thanks to growing […]

Sağladıkları istihdam sayesinde pandemiden bu yana 3 kat büyüyen Payten ve Paratika, Great Place To Work sertifikası’nın yanı sıra Amerika, Avrupa, ve Türkiye’den aldığı toplam 4 ödül ile ulusal ve uluslararası arenada başarılarını taçlandırarak büyümeye devam ediyor. Paratika CEO’SU ve Payten Türkiye Ülke Lideri Burak Kutlu ile Şubat sayımızda keyifli bir sohbet gerçekleştirdik. POS cihazlarından […]

Türkiye’nin en büyük online ödeme altyapısını yöneten Payten’in geliştirdiği Paratika ödeme altyapısı, bugüne kadar yaklaşık 590 milyar dolarlık alışveriş hacmine aracılık eden, dünyanın en çok kullanılan popüler e-ticaret platformlarından Shopify’daki işletmelerin kullanımına sunuldu. Paratika’nın hızlı, pratik ve güvenli Sanal POS altyapısını tercih eden Shopify kullanıcıları, tüm bankaların kart programlarından ödeme alabiliyor. Üstelik Paratika kullanan işletmeler […]

Ülkemizde yaşanan deprem felaketinin ardından, ASEE Grup şirketleri olarak depremin yaralarını bir nebze sarmak için, canla başla destek faaliyetleri yürüten kurum ve STK’lar kanalıyla destek ve dayanışma çalışmalarımızı koordineli bir biçimde sürdürüyoruz. ASEE Türkiye, Payten Türkiye, Paratika ve Mobven olarak her çalışan için 2.500TL olmak üzere AFAD’a toplam 1.137.500 TL tutarında kurumsal bağış yapıldı. ASEE […]

Dijitalleşme bir tsunami gibi geldi ve hız kesmeden esmeye devam edecek. Dünyada e-ticaret pazarının 5.5 trilyon dolara ulaştığı bir dönemdeyiz, 2025 sonuna kadar bu rakamın 7.3 trilyona çıkması bekleniyor. Dünyadaki internet kullanıcılarının yarıdan fazlası en az haftada bir online satın alım yapıyor. Türkiye de yüzde 65.7 ile haftalık online alışveriş yapan ülkeler arasında ikinci sırada. […]

Son 3 yılda e-ticaret ve ödeme sektöründe adeta devrim niteliğinde bir dönüşüm yaşandı ve sektör dikkat çekici rakamlara ulaştı. Dünyada e-ticaret pazarı 5.5 trilyon dolara ulaştı, 2025 öngörüsü ise 7.3 trilyon. (eMarketer Şubat2022). Dünyadaki internet kullanıcılarının yarısından fazlası en az haftada bir online satın alım yapıyor. Türkiye, %65,7 ile bu kategoride 2. sırada. (Data Report […]

Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızlı dijitalleşme e-ticaret ve ödeme sektörlerini çok ileri bir noktaya taşıdı. Biz de yatırımlarımız ve Ar-Ge gücümüzle gelişen pazarla beraber büyüyoruz. Payten’in global satış gelirleri 2022’nin üçüncü çeyreğinde 2021 yılının aynı dönemine kıyasla %59 arttı. TCMB faaliyet izinli ödeme kuruluşumuz Paratika’nın bu yıl Ocak’tan Kasım’a kadarki büyüme oranı ise […]

Dijitalleşme önümüzdeki yıllarda da adeta bir tsunami gibi hız kesmeden büyümeye devam edecek. Dünyada 5.5 trilyon dolara ulaşan bir e-ticaret pazarından bahsediyoruz. Bu rakamın 2025’te 7.3 trilyona çıkması bekleniyor. (eMarketer, Şubat2022). Tüketici tarafında ise dünyadaki internet kullanıcılarının yarısından fazlası haftada en az bir kez online satın alım yapıyor. Türkiye ise %65,7 ile 2. sırada. (Data […]

Paratika’lı 45.000’den fazla üye işyeri, e-ticaret sitelerinden alışveriş yapan müşterilerine, İş Bankası Maximum Kart ile 2 – 6 taksit ödeme seçenekleri ile yapacakları online alışverişlerinde ilave 2 taksit fırsatı sunuyor. Paratika’nın binlerce şanslı müşterisinden biri olmak için hemen başvurun , Paratika’nın sunduğu bir çok yenilik ve avantaj ile e-ticaret satışlarınızı artırın. Kampanya kapsamında İş Bankası Maximum Kart […]

Black Friday dönemi olarak bilinen kasım ayında markaların birbiriyle yarışan e-ticaret kampanyaları yine zirve yaptı. E-ticaret sitelerinin avantajlı indirimleriyle adeta bir online alışveriş festivaline dönüşen Black Friday döneminde, bu yıl internet üzerinde gerçekleşen alışveriş hacmi yüzde 143 arttı. En çok online alışveriş yapılan kategoriler ise sırasıyla gıda, otomotiv, giyim ve aksesuar, ticari ekipman, sigorta olarak […]