EN

Başvuru Şartları

Paratika Sanal POS başvurunuzun sonuçlandırılabilmesi için;

  • E-ticaret sitenizin aktif ve ürün/hizmet satışının hazır olması,
  • E-ticaret sitenizde firmanızın iletişim bilgilerinin açık bir şekilde yer alması, satışa sunulan ürün / hizmetlere ait detayların ve fiyatlarının belirtilmiş olması, sepet sisteminin aktif olması,
  • Ürünlere ait iptal, iade ve teslimat şartlarının, açık adres ve iletişim bilgilerinin web sayfanızda açıkça belirtilmiş olması gerekmektedir.

Paratika Sanal Pos Başvuru Adımları

  • Paratika Sanal Pos Başvuru Formu'nu doldurduktan sonra başvurunuz Paratika ekibi tarafından ön değerlendirmeye alınacaktır.
  • Ön değerlendirmenin olumlu olması durumunda sizden başvurunuzun sonuçlandırılabilmesi için gerekli olan belgeleri iletişim sayfamızda yer alan adresimize posta yoluyla göndermeniz istenecektir.
  • Evraklar, Paratika’ya eksiksiz olarak ulaştıktan sonra 5 (beş) iş günü içerisinde değerlendirilip size dönüş sağlanacaktır.

Paratika Sanal Pos Başvurusu için Gerekli Belgeler:

  • Ticaret Sicil Gazetesi / Oda Kayıt Belgesi Fotokopisi (Şahıs firmaları için)
  • İmza Sirküleri (Noter tasdikli kopyası)
  • Vergi Levhası Fotokopisi
  • Şirket Ortaklarının Kimlik Fotokopileri
  • Üye İşyeri Sözleşmesi (Şirketi temsile yetkili kişi/kişiler tarafından ıslak imzalı. Üye işyeri sözleşmesinde, üye işyerine ait tüm alanların eksiksiz doldurulması gerekmektedir.)
  • Firma Hakkında Genel Bilgi, (faaliyet süresi, ürün ve hizmetlerle ilgili detay belirtilir)
  • Üye İşyeri Detay Başvuru Formu
  • Turizm firmaları için TURSAB/IATA belgesi